~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 12 december 2011

Glömde i ilskan...

...att någon kanske ville veta vad jag hittat på igår och idag.
För jag har gjort mer än varit arg.
Det blev jag bara nästan nyss.

Igår bakades det lussekattor och pepparkakor i detta hemmet.
Åh det luktade ljuvligt och vi fick allt lite julstämning.

Idag har jag inte fått gjort ett enda dugg.
Trots att jag hade bestämt mej för att städa så hände inget.
Kvällen ägnades i alla fall åt julpyssel med mammorna från öppna förskolan.
Mycket trevligt och mysigt!

Nu är det snart dax för kudden eftersom jag måste köra Alicia till skolan kl 7 imorgon.
Hon är med i skolans luciatåg så det är bara att ställa upp.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar