~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 1 december 2011

En dag som alla andra...

Göra i ordning barn på morgonen.
Göra i ordning mej själv.
Köra iväg barn.
Köra på möte på jobbet.
Handla lite.
Göra lite mat.
Fixa hemma.
Hämta hem barn.
Skutsa till aktviteter.
Hem och lyssna på dagens händelser i olika varianter.
Säga godnatt till barn.

Ja det är väl så här det är.:-)

Ikväll har jag varit och hjälpt till på bingot i byn.
Musikskolans föräldrarförening arrangerar och det inbringar ju en hel del pengar som gynnar barnen i musikskolan.
Så en kväll per termin kan man ju lätt ställa upp.
Men det här med bingo är en ny värld för mej och jag måste säga att jag tycker det lutar åt galenskap.
Människorna är där varje vecka och måste sitta vid samma bord varje gång och alla följer sina egna ritualer.
Och vilken massa pengar...
Men vid närmare eftertanke så har vi alla våra laster och alla gränsar säkert till galenskap någon gång.
Så jag låter glatt folket slösa sina slantar på bingot som gynnar mina barn.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar