~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 14 december 2011

Hosta..

Stackars Anjelin hostar som en tok.
Hon som inte varit sjuk en enda dag på sin första termin i skolan har nu varit hemma hela veckan.
Idag kändes hon lite febrig med.
Hoppas hon mår bättre imorgon.
Jobbhelgen närmar sej ju och man blir inte så poppis om man vabbar precis.
Men barnen går först såklart!

Vid middagstid smet jag hemifrån med min mamma och åkte till Ängelholm.
Vi har en tradition som behövdes fixas nämligen.
Våra barn får sina fina julkläder av tomten varje år.
Det ligger inslaget till de på julaftonsmorgon så fint och bra.
Perfekt för alla!
Mamma vet vad hon ska köpa till barnen (för hon betalar de fina kläderna såklart;-)), jag vet att barnen har finkläder i jul och barnen blir glada för nya finkläder.
Dock är det inte så lätt att vara hemlighetsfull med finkläder till tonåringar för de behöver ju prova kläderna och välja ut de.
Så de sista åren har de snällt varit med och fixat och sen "glömt" vad de provat.:-D
Alltså har deras kläder fixats idag och alla är glada och nöjda.
Roligt med en eftermiddag med Michaela, Alicia och mamma.
Vi passade på att ta en fika hos min syster med.
Supermysigt!!

När vi kom hem tog jag en sväng ner till Mathilda för att planera morgondagens julklappsinköp på Gekås.
Idel shopping och hemligheter i dessa dagar.

Julen närmar sej med stormsteg ju!
Det är bara 10 dagar kvar.
Mycket som ska hinnas men jag känner ingen stress.
Det som hinns det hinns och resten får vi ta en annan gång.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar