~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 19 december 2011

Jag går på halvfart..

.. men känner ingen stress.

Vi hinner allt det vi ska ändå.


Gårdagen ägnades åt julgodis.

Alicia gjorde ischoklad och knäck.

Jag var tvungen att smaka en trots min stränga diet.

Det var gott, men räckte med en.

Hör ni vad som hänt med sockergrisen?;-)


Förra helgen gjorde vi pepparkaksgubbar och gummor.

Igår pyntades de.

Här ser ni resultatet.

Och ja, vi har en tokgalen unge som inte lyder ett dugg.

Han har ätit upp en gumma så jag fick hänga med lite på Ronnies gubbe.;-)

Kan tillägga att han idag, vid ett obevakat ögonblick, käkade upp fötterna på Ronnies och min gubbe.

Suck...


Efter att föra veckan haft flera av barnen hemma så njöt Emilio och jag av vår ensamhet idag.

Tycker om att ha alla hemma, men de förmiddagarna vi har alldeles ensamma är SÅ mysiga.


Just nu sitter jag här och flummar omkring på lite bloggar och facebook medan Alicia underhåller med olika låtar på spotify och youtube.

Vi har allmän önskestund här.:-)


Har ni inget för er så leta upp "Flickan och kråkan" med Timbuktu.

MYCKET bra!!

Jag har sagt det förr och gör det igen.

Jisses vad mycket bra musik det finns!!


Hoppas ni har det bra i julstöket.

Det har jag.;-)


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar