~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 17 december 2011

Jobbhelgen kom av sej...

Hade en lugn förmiddag här hemma och käkade tacos med bästaste barnen.
Mådde blaj när jag vaknade och inte blev det bättre.
Kände mej frusen och risig.
Proppade i mej lite ipren och körde Alicia till Klippan för innebandy och sen vidare till jobbet.
Väl på plats på jobbet insåg jag ganska snabbt att jag inte hade där att göra...
Man ska inte jobba när man är sjuk.
Så är det bara.
Inte så lätt att komma i från heller.
Och jag är tyvärr inte den enda som är sjuk.
Men tack vare snälla nattvikarien som kom lite mer än en timme tidigare så kunde jag smita hem.
Och innan dess hann jag fixa ersättare för morgondagens arbetspass också.
Så nu kan jag bli frisk i lugn och ro.

Kvällen har tillbringats i soffan med ALicia och vi har tittat på sista avsnittet av "så mycket bättre".
Åh vad jag kommer att sakna det programet!!

Nu ska bara ett par tonåringar komma hem så kan denna mamman somna gott.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar