~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 22 december 2011

Julen närmar sej ordentligt

Ja nu så är det nära.
Och fast jag varit i så god tid med allt så har jag mycket att göra imorgon.
Granen ska kläs färdigt, frukost ska ätas hos farmor, väla ska klaras av.
Och när vi kommer hem igen ska det lagas julmat.
Lite julgodis ska vi helst fixa också.
Men det blir bra.

Nu ikväll har jag varit i Kristianstad och träffat några tjejer som jag träffat på fb.
Väldigt trevligt.:-)

Nu tror jag det är dax för kudden för denna mamman.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar