~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 9 december 2011

Och så var det helg igen.

Veckan har bjudit på en hel del trevligheter.
I onsdags var vi på öppna förskolan för sista gången denna terminen.

På kvällen smet jag iväg in till Annacill en runda för att kika på nyheterna från molo.

Jag måste säga att de lyckats bra med detta printet.

Eller vad tycker ni?


På torsdagkvällen var det dax för julbord med jobbgänget.

Väldigt god mat och mycket trevligt sällskap.


Idag har Mathilda med goa ungarna Nelly, Leo och Tindra, varit här en stund.

Roligt när barnen kan leka lite och mammorna kan snacka mycket.;-)



Senare hämtade jag en glad och lycklig tös på praktiken.

Hon har fått mycket uppskattning och gott betyg.

Dessutom fick hon en generös julklapp av de och svävar på små moln.

Hon är SÅ värd denna glädjen.

Samtidigt deppar hon för att tiden på praktikplatsen är över för denna gången och det är dax för skola igen.

Men inte så länge.

Det är ju snart jullov.:-)



Vi fixade iaf lite matinköp inför helgen och laddar nu för idolfinal.



Vem tror ni vinner?



Jag gissar på Amanda.




Kramar Helena






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar