~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 22 december 2011

Jag bjuder er på detta.

Bara för att jag är så glad att jag har lyckats gå ner tio kg sen i augusti.


Den här bilden är tagen den 20nde augusti i år.



Den här hemska bilden är tagen idag.

Mina barn bråkas med mej, därav det märkliga resultatet.

Men här är jag iaf tio kg lättare.:-)

Snart i mål, även om julen nu kommer i vägen för ett bra reslutat.


Kramar Helena


2 kommentarer:

  1. Så skönt att bli av med dem!
    Så mycket lättare allting blir! Bra kämpat!! <3 <3

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja verklgien skönt! Tack :-)

    SvaraRadera