~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 1 juni 2011

Sommar!!



Blir bara ett litet kort inlägg idag.





Det är den 1 juni och det innebär att det nu är sommar på riktigt.


Dagen har varit toppenbra med sol och ledighet.


Småttarna har lekt och lekt ute i solen och Ronnie har roat sej med att klippa gräset.


Eftersom vi skaffade en gräsklippare häromdagen och gräset inte blivit klippt sen förra sommaren så kan ni ju gissa hur det såg ut här innan han började.


Nu börjar det bli riktigt fint!





Ikväll skulle jag ha tuppewareparty men säljaren dök inte upp så jag och delar av tetantsgänget tog en fika och babblade istället.


Minst lika trevligt det!





Det märks att det är röd dag imorgon.


Nikita sover över hos en kompis och Michaela är ute och far med trallen fast att timmen är sen.


Alicia och Ronnie tittar på någon film och jag bara slappar lite vid datorn och lite i soffan.





Imorgon fortsätter vi vara lediga och leva i nuet.


Hoppas ni andra kan göra detsamma.





Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar