~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 25 juni 2011

Midsommarafton i bilder

Tre förväntansfulla små barn som är på väg för att dansa runt midsommarstången.

Gjorde flera försök att få till en bild på min familj, men det gick väl sådär.:-)

Nikita är fortfarande i stugan med mina föräldrar.

Saknar henne extra mycket när det är en sådan här dag.

Emilio tyckte det här med dans var ganska överskattat.
Mys!


Den här lille krabaten hade vi också med oss.


Efter mat och dans och jordgubbar tog vi oss en tur i skogen.

Där fann vi sådana här godingar.

Och vissa plaskade ganska mycket.


Ja vad ska man säga?



Vi hade en toppenbra midsommar.

Tack för igår Linus och Mathilda.



Kramar Helena


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar