~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 30 juni 2011

Gänget har hittat hit.

Traktorgänget har landat i soffan.

Innan dess badade de i poolen och grillade lite.

Kul prickar de dära tonåringarna.

Just nu har de invaderat soffan för att kolla film.


Mamman och pappan i familjen är hänvisade till sovrummet.

Det är inte så illa som det låter.

Där finns både en tv och två datorer.

Dock ingen bluray.

Så filmen han hyrt kan han inte se idag.

Resultatet av detta blev en rastlös Ronnie.

Spela på datorn, som han brukar göra, var inte intressant.

SÅ vad göra?

Jag gissar att han snart landar i sängen för att titta på tv lite.

Själv sitter jag gärna här och bloggar lite.

Kollar lite på facebook och familjeliv.

Chattar lite med vännerna.

Lite som Ferdinand under korkeken.:-)


Varmt som attan har det varit idag med.

Men nu känns det som att det är lite oväder på gång.

Det blåser upp och mulnar på.

Vi får väl se om finvädret är över för denna gången.


En lekträff har vi hunnit med i värmen idag.

Cathrin, Kevin och Vincent var här och hälsade på.

Det var längesen vi sågs så det var lite extra roligt.


Och så har det badats såklart.

Småttarna har badat flera gånger idag.

Tur vi har en pool att plurra i.

För vem orkar köra till stranden i tid och otid?

Inte en landkrabba som jag iaf.


Och nu har den rastlösa Ronnie landat i sängen för att titta på tv.

Känner honom ganska väl.:-)

Tror jag ska sällskapa honom lite.


Simma lugnt!


Kramar Helena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar