~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 1 juli 2011

Hemmet invaderades men nu sänker sej lugnet.

Fem extra tonåringar invaderade hemmet igårkväll.


Men det var bara trevligt.


De är vänliga och artiga men livliga som sej bör.


De var inte riktigt lika liviliga i morse.


Till kl 10 kunde jag hålla småttarna här nere men sen smet de upp och lyckades väcka hela gänget.


Mycket nöjda var de sen.




Lite utomhusbus fick vi roa oss med på morgonen.




Senare åkte vi till väla en runda för att hämta Michaelas glasögon.


Och så skulle hon ha en bikini.


Jisses vad bus de där två små ungarna kan hitta på på ett sådant ställe.


Men till sist var alla nöjda och det bar av hemåt igen.




Ikväll har vi bara varit fyra personer hemma.


Tomt.


Först tittade vi på bollibompa och käkade chips.


Sen åkte duplolegot ut över hela golvet.


Där satt de två små sen hela kvällen.


Nu kl 22.30 fick jag avbryta leken och få de i säng.




Galna ungar!




Snart är det sängen även för mamman.




Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar