~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 3 juli 2011

Åh vad jag önskar...

Att jag vore på Ullevi i Göteborg just nu!!

I mitt nästa liv ska jag åka konstert ofta, mycket och väldigt gärna.
Just idag spelar The Big 4 just på Ullevi.
De andra tre banden bryr jag mej inte så mycket om men METALLICA!!

Jag tror jag ska bli en trumpinne eller nåt i mitt nästa liv också.
Så att jag åka på turné och höra varenda ton de spelar.
Eller det kanske gör ont att vara trumpinne?
Kanske ska önska att vara en sådan där skruv på en gitarr istället?

Jag är inte bitter alls.
Bara extremt, förbaskat, asmycket avundsjuk på alla de som är där.

Speciellt avis är jag på dej, Lindha. Bara för att jag VET att du är in the magic place.
Men det är du värd.

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Tack för det gumman <3 som jag sagt innan, följ med!! o de va magiskt kan jag lova!! bilder kommer inom kort!! kram kram

    SvaraRadera