~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 28 juli 2011

Trött tröttelitrött!

Tröttare än på länge men glad ändå.

Hjälper en vän i hennes butik så att hon får en veckas semester.

Jag är inte van vid att pendla fem mil enkel väg och inte heller vid att jobba enbart dagtid.

Jag lär mej massor men är stentrött på kvällen när jag kommer hem.


Så ni får ha överseende med att det inte blir så mycket bloggande denna veckan.


Det här glada gänget hade vi med oss på Skånes djurpark i tisdags.

Man blir glad i hela själen av att åka till ett så fint ställe med sex stycken glada och nöjda barn.

De tyckte det var roligt och var så duktiga hela dagen allihop.

Inget tjat och gnäll varken från småttar eller tonåringar. Och inte de i mitten heller.;-)


En dag att spara i minnet och hjärtat länge, länge.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar