~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 23 juli 2011

Lite bilder från de senaste dagarna

Några bilder får vi ju ha här med.

Det hör ju liksom till.:-)

Emilio bus med nya brallor som jag shoppade på lindex rea för 50 kronor,.

Jag gillar fynd!

Anjelin är moderiktig med en onepiecekopia från lindex.
Hon ställer sej så där så fort kameran kommer fram...


Ett par bilder från igårkväll får ni se också.


Kusin Julia och Nikita är lika gamla och har roligt som helst ihop.


Och så de här två då.

Lika som bär?


Ja det var vad jag hade att bjuda på idag.


Kramar Helena









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar