~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 14 juli 2011

Shoppingtur med bästaste Mia!

Idag bar det av till staden med Mia, som är på långväga besök i mina trakter.
Hämtade upp henne hos hennes mamma och sen drog vi till Annacill.
För vart hän ska man ta en vän som är lika nere i danskträsket som jag själv om inte till Annacill?
Där fanns en hel del fina fynd att göra med 50% rabatt.
Rea är nice!

Sen drog vi vidare till Väla.
Mycket skratt och en del shopping blev det även där.
Herrejösses vad roligt det kan vara att bara umgås!

Efter både lunch och fika var vi nöjda och körde vi vidare.
En liten rundvandring vid fina Skvattemölla hann jag få innan jag körde hemåt igen.

Tack för en fin dag, Mia!!
Hoppas vi ses igen inom en inte alltför lång tid.

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Tack själv!Jag var full av energi efter vårt möte och hade önskat att du kunde bott lite mer nära mig;-)Kram

    SvaraRadera