~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 31 juli 2011

Semestern närmar sej.

Nu har jag jobbat som attan!
Jobbhelgen är över och direkt efter jobbet igår åkte vi till Helsingborgsfestivalen.
Där tittade vi på Joddla med Siv.
Bästaste nostalgibandet.:-)
För er som inte vet vem de är så gå genast till youtube och titta, lyssna och njut. Eller bara skratta.;-)
Detta band lyssnade vi mycket på i min första bil för ganska så många år sen.
Skånepågar är de och det bjuds på fullt ös.
Roligt är att även våra barn lyssnar på de och kan texterna.
Joddla med Siv spelas flitigt i a-traktorgänget tex.

Vi hann också se och höra lite av Eric Saade och Örkeljungabandet Skånska mord.
Sen öste regnet ner, Ronnie hade ont i fötterna av trasiga skor och Nikita hade tokont i sina ben så vi drog för en nattarunda på McDonalds i Ängelholm och sen vidare hem.

Alla var nöjda och glada!

Nu väntar ett jobbpass till imorgon och sen är det SEMESTER!!

Cajsa snart kommer vi och invaderar er!:-D

Kramar Helena

1 kommentar: