~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 2 augusti 2011

Fina sommardagar!

Solen skiner och det är så varmt och skönt!

Igår körde jag till Bälingesjön så att barnen fick bada lite innan jag skulle till jobbet.
Härligt!!

Idag när jag slutade jobba så körde vi till Helsingborg.
Hälsade på min goa farmor en sväng.
Hon följde med oss till stranden ett tag så att barnen fick bada lite idag med.
Så himla skönt!
Kom på där att småttarna nog inte varit vid havet precis.
De imponerades stort av det salta vattnet och den roliga tången.
Jag trodde ju att de skulle tycka tången var läskig.
Men inte då!
Då rullade runt i den och hängde den på sej för att sen bada i det renare vattnet för att få av den igen.
Knasbollar!

Efter det svalkande doppet tog vi glasspaus.
Mumsigt värre!

När en ännu mumsigare fika intagits hemma hos farmor körde vi trötta men nöjda hemåt igen.

Och nu mina vänner...
Nu är det SEMESTER!!!

Första dagen på semestern ska jag tillbringa på Gekås i Ullared med delar av bästaste tetantsgänget.
Önska oss lycka till i trängseln.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar