~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 3 augusti 2011

Bilder från en sommarpromenad.

När det är fint väder måste man gå ut i skogen.

Det säger Anjelin och Emilio.

Fast det säger de även när vädret inte är fint också.

De gillar att vara ute i naturen och hitta på roligheter.


Som vanligt fick kameran följa med.

Bilderna är från i söndags.










Idag vaknade jag kl 5.15 fast klockan skulle ringa 5.40.

Kände mej snuvad på nästan en halvtimmes sömn.

Men vad gjorde det när bilen kl 6 styrde kosan mot Gekås i Ullared med fem pratglada tetanter som last?

Ingen av oss skulle handla så mycket och vi tänkte allihop att vi skulle komma hem inte alltför sent idag.

Men ack vad vi bedrog oss!

Mycket fint och bra fanns det att titta på och stoppa i varuvagnarna.


När jag väl kom hem med mina påsar och delade ut det mesta till barnen var alla glada och nöjda.

Det är så roligt att handla till de här tacksamma ungarna!!


Nu ramlar snart ögonen ihop här så jag ska natta mej.

Nu har vi båda börjat vår semester och jag ser fram emot att inte behöva sova ensam på tre veckor.


Kramar Helena







3 kommentarer:

  1. Åhh vilka fina kort!

    Du är duktig du!

    kram
    /Kristyr

    (åhh det går bara inte att kommentera med googlekontot)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla ni för era fina ord!!

    SvaraRadera