~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 31 augusti 2011

Lite shoppingbilder

Ett av mina absoluta favoritmärken är svenska nova star.

De släpper två kollektioner varje år. Vår och höst.

Så nu var det dax för höstens fina kläder.

Detta är inköpen som gjordes för ett par veckor sen.

Visst är de fina?

Ibland glimrar även lindex till och gör något som faller mej i smaken.

Coola randiga tröjor till två småttar.
Dessa fina ränderna är från katvig.
Enkelt och fint.


Bjuder gärna på fler bilder på fina kläder om intresse finns.:-)


Kramar Helena





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar