~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 25 augusti 2011

Har jobbat...

Och det här jobbet tar lite på krafterna.
Inte fysiskt alls.
Men attan vad jag måste tänka hela tiden nu.
Utmaningen är just en utmaning, men jag trivs bra där iaf.

Fick anta en utmaning till i morse.
Kontrollmamman var tvungen, pga av jobbet, att lämna över ansvaret för att skolbarnen skulle komma klädda, vidgjorda i håret och i tid till taxin.
Kan med facit i hand säga att det gick ok i hemmet.
Inte så jag ville ha det fullt ut, men helt ok ändå.:-)
Det måste varje kontrollmamma lära sej.
Pappan, och andra med för den delen, kan göra saker lika bra som mamman.
Fast kanske på ett annat sätt.;-)
Bara att gilla läget.

Imorgon blir det ännu en utmaning.
Jag ska få iväg Emilio till min mamma innan jobbet.
Vi är ju inte alls vana vid det här med att lämna barn innan jobbet och hämta de igen sen efteråt.
Barnen är ju här hemma när vi jobbar i vanliga fall.
Jösses vad jag får gå upp tidigt.:-D
Bäst jag går och lägger mej i tid i dag då.
Vilket jag är usel på.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar