~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 21 augusti 2011

En 40-årsfest att minnas.

Igår var det dax för den planerade festen då.

Födelsedagen är ju inte förrän i oktober.

Men som föremålet själv säger: Vem fan vill grilla i oktober?


Så nu blev det grillfest på logen.


De här trevliga killarna underhöll med bra musik.


Vi hade en dundertrevlig kväll med goda vänner och bra drag.


Här är den blivande 40-åringen i full gas.:-)

Den får han bjuda på.


Ja attan vad roligt man kan ha.

Så mycket som vi har skrattat på sista tiden så kommer vi att bli 100 år.


Kramar Helena


2 kommentarer:

  1. hejsan! vilken söt blogg. jag såg att ni också har en emilio, jag undrar bara hur ni kom på det namnet? :) kram

    SvaraRadera
  2. Hej Tove!
    Tack:-)
    Vår förtfödda hette Emilia och fick tyvärr bara leva i fem timmar.
    När vi fick vår lille son var namnet Emilio efter storasyster nästan självklart.
    Vi hade ett par andra alternativ, men argumentet att döpa honom efter Emilia vägde tyngst.
    Och sen är det ett förbaskat fint namn.:-)
    Hur tänkte ni när ni valde det?
    Kram

    SvaraRadera