~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 23 augusti 2011

Fullt upp

En dag fylld av en massa olika saker har det varit.
Började med att lämna barn på skolan.
Hem en runda och sen på besök till bästaste Emma för att hälsa på den lilla lilla söta Moa.
Åh så gosigt det är med bebisar!!
Och det här lilla hjärtegullet är en av de gosigaste.
Efter middag hemma var det dags för personalmöte med jobbet.
När jag var klar där hämtades Alicia och Michaela upp.
En sväng till bibblan för att hämta Michaelas busskort resulterade i en kasse böcker för 15 kr.
Gillar fynd!!
Sen var det äntligen dax att hålla kväll.
Nu vankas det visst film här, så det är bara att packa ihop.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar