~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 4 augusti 2011

Semester på riktigt.

Idag skulle vi göra en massa bra, men tråkiga, saker.
Städa på logen inför Ronnies 40-årsfest tex.
Klippa lite gräs, köpa nya skor och lite sånt.

Gjorde vi det?

NÄ!:-)

Vi njöt av vår semester istället.
Låg kvar och tittade på tv i sängen.
Njöt av solen ute på gräsmattan.
Åkte och badade.
Grillade.

Känns så rätt och bra.

Sen får vi ta tag i allt det där som vi skulle ha gjort imorgon eller någon annan dag.
Det ordnar sej.
Ingen annan lär göra det åt oss ändå.;-)

Tråkiga saker kan vi göra när det regnar istället!

Kramar Helena

2 kommentarer:

  1. Håller helt med, städa kan man göra när det regnar. Njut av solen istället ;))
    40 år, det påminner mig om att jag snart är där också, kanske man kan hitta en tidsbroms??
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Önskar också att man kunde hitta en tidsbroms, faktiskt. Jag har två år dit, men de går fort.:-)

    SvaraRadera