~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 7 augusti 2011

Vi njuter....

Det sommarlov och semester och vi har det bra.

Vi har fixat och donat lite inför vår resa norrut.

Inte varje dag man tar barnaskaran och far 70 mil iväg.

Roligt ska vi ha, minsann!

Vi ska hem till goa Cajsa och hennes familj och våldgästa.


Det är tur att vi har så snälla vänner som kan vara här och ta hand om hund och hem så länge.


Vi får se om jag kan få till något bloggande medans vi är borta.

Om inte så syns vi när vi komemr hem.


Ha det bra allihop!!


Kramar Helena

3 kommentarer:

  1. 70 mil?? Och jag som får gåshud av att ta barnen i bilen i 30 mil! Det är nog långt ;) 70 mil norrut, vart hamnar nu då?
    Hoppas ni får en trevlig resa i alla fall och att vädret blir fint
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Ja det är långt, men det går nog bra.
    Vi hamnar i Söderhamn då.:-)
    Tack så mycket, det hoppas vi med.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Det är tur ni kommer ha med er bättre väder ;)

    snart så :) <3

    SvaraRadera