~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 26 augusti 2011

Har jobbat igen...

Ja tro det eller ej.
Den här latmasken som sällan jobbar mer än en dag i taget har nu jobbat två dagar i rad!

Lyckades få iväg Emilio till min mamma och vara på jobbet i rättan tid.
Puh det var bra jobbat.:-)

Kanske är någon nyfiken på min jobbutmaning?
Om ni väl läsa om den goa lilla tösen jag får ta hand om så kan ni göra det här:
http://wildavaregenangel.blogspot.com
En imponerande familj, det där.

Har fått ok för att lägga ut länken här. Bara så ni vet.;-)

Efter att ha samlat ihop flocken och dumt nog kört till coop en fredagseftermiddag så landade vi i hemmet.
De två äldsta tjejerna åkte till fritidsgården och vi andra hade fredagsmys.
Men helt plötsligt hade de alla somnat och här satt jag själv.
Tur att det var dags att hämta Alicia i byn så jag fick lite sällskap.:-)

Imorgon blir det lite väla-shopping för mej och Alicia.
Hon har vuxit ur alla kläder så vi måste fylla på.
Och att verkligen BEHÖVA shoppa är riktigt trevligt!
Förmodligen är vi väl knappast ensamma på det stället imorgon.
Nyöppning i torsdags och lönehelg.
Inte det ultimata, men vad 17.
Det kostar att ligga på topp.;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar