~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 19 augusti 2011

Pengar har rullat...

Pengar in på kontot idag i form av barnbidrag.
Lika fort rullar de därifrån.:-)
Först fyllde jag och Nikita bilen med mat från citygross.
Dels är det alltid månadshandling när vi får barnbidraget.
Det är ju också en 40årsfest imorgon som vi behövde handla lite till.

Sen gick vi en sväng på familia och rullade iväg lite mer pengar.
En glad Nikita har nu fått nya gympakläder.
Anjelin fick skor till gympan nu när hon blir skoletös.
Och så lite annat smått och gott som kan behövas.

Detta toppade vi med ett besök på bästaste Annacill!
Fina nyheter från Nova star inhandlades.

När vi kom hem igen fick vi se hur flitiga resten av familjen varit.
Hela logen och lösdriften är nu tömda och nästan klara inför morgondagen.
Ronnie och hans bröder hade dessutom hunnit fixa nytt tak på sin mammas altan.
Och min kära man lyckades också med konsstycket att ramla ner och slå sej halvt fördärvad.
Men han är ok ändå, bara lite gnällig.;-)

Imorgon bitti måste jag handla ett par saker som jag glömt, fixa i ordning köttet för kvällens grillning och lite sådant plock.
Grabbarna ska köra på turné för att låna ihop bord och stolar.
Känns som att vi har koll på läget.

Det var dagens lägesrapport.

Kramar Helena

1 kommentar: