~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 16 augusti 2011

Mycket på gång.

Vi kom ju hem från semestern i söndags och jag kommer att fortsätta bjuda på fler bilder så småningom.


När vi var på semester fick jag besked om att jag i sex veckor framåt ska jobba på ett annat ställe än vad jag brukar.

En utmaning som jag hoppas jag klarar.

Jag har inte så mycket val, men antar utmaningen och hoppas att jag lär mej något av detta.

All kunskap och erfarenhet är bra.


Jag tycker däremot inte om den här ovissheten som vi är i nu.

Vi är några olika personer som ska plockas ihop till det här och denna veckan ska vi träffas, få scheman och info.

Jag vill veta mera!!

Jobbet ska ju påbörjas nästa vecka...

Ja jag är kontrollmänniska och det här är en utmaning i sej.

Men jag fixar detta!


Igårkväll var jag hos Emilia en sväng och hälsade på och kikade på lilla nytillskottet Leviz som var hela fem dagar.

Alltså bebisar är allt något speciellt!!


Idag har vi firat bästaste kusin Julia på hennes elvaårsdag.

Goda kakor och tårtor fick vi där.


Kvällen tillbringade jag med trevliga tjejer, deras vinare och ett roligt sällskapsspel.

Skrattkramp i magen var resultatet av detta.:-)


Nu är det dax att ladda för det oskrivna bladet som kallas morgondagen.


Ta hand om er alla.


Kramar Helena

3 kommentarer:

  1. Ett gott skratt sägs ju förlänga livet så nu har du lagt på ytterligare några år sen dom förra veckan :)
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Kommer du klara galant ;) Vi hörs imorgon för att boka in några bredvidgångar.kram

    SvaraRadera
  3. Cajsa: Vi kommer att bli lastgamla om vi ska fortsätta på det här viset, du och jag.:-)

    Pernilla: Tack för förtroendet! Ses snart.:-)

    SvaraRadera