~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 22 augusti 2011

Första skoldagen på det här läsåret

Michaela började andra året på gymnasiet idag.

Kom hem med ett helt ok schema och var nöjd med terminens upplägg med mycket praktik.

Nikita har jag inte hunnit träffa idag eftersom jag började jobba innan hon kom hem från skolan.

Träffade henne på skolgården en sväng och hon såg nöjd och glad ut iaf.

Lillplutten Anjelin har börjat i förskoleklassen idag.

Hon såg helt förtvivlad ut när jag skulle hämta henne och ylade:

-JAG VILL INTE ÅKA HEM! JAG VILL VARA KVAR HÄR OCH ÄTA MIDDAG!!

Suck....

Jag hade missat att förbereda henne på att det inte skulle ätas lunch i skolan idag och imorgon.

Fick till sist henne att inse att hon ska tillbaka imorgon och hon var ganska nöjd med det senare.


Alicia börjar inte förrän imorgon så hon har istället varit med sin farmor på väla och köpt nya innebandyskor.

Första träningen för säsongen var ju idag.


Emilio han har bara tagit det lugnt idag och njutit av ensamheten.:-)


Själv har jag gått bredvid på tillfälliga jobbet och det känns riktigt bra.

Hoppas det är ömsesidigt.

Känns ju bäst så.


Imorgon vankas bebismys, personalmöte och lite annat fix.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar