~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 31 augusti 2011

Öppna förskolan, Annacill och väla.

Med andra ord en bra dag.

Det var första gången för terminen på öppna förskolan och det kändes väldigt konstigt att bara ha ett barn med dit.

Nu är ju Anjelin i skolan varje dag, så jag och Emilio får roa oss själva.

Dock ser man hur bra det är för de här små tajta syskonen att få vara lite utan varandra.

Speciellt Emilio är väldigt bunden vid Anjelin.

Så det är bra att han får tänka lite själv och inte bli avbruten av eller förlita sej på Anjelin hela tiden.



På tal om Anjelin och skola så är här en bild från den allra första skoldagen.

Lilla, lilla Anjelin med stora, stora skolväskan.

Det är ju ganska längesen jag la in några bilder nu så jag bjuder er på två till här och nu.

Anjelin fick en ny klänning efter att jag blivit inspirerad på jobbet.:-)

Och Emilio visar upp sina fina pilar på coola hummeljackan för er.


Efter öppna förskolan idag åkte jag med Anna-Ida och Marie-Louise till Annacill och väla.

Shopping är alltid trevligt!

Speciellt i bästaste butiken.

Väla är också ganska bra för där finns så mycket bra att ha.


Men det märks att jag inte är helt ok ännu.

Orkar ingenting ju.

Hoppas jag blir normal snart.

Eller iaf som jag brukar.;-)


Ska nu se om jag kan få ihop lite bilder på fin shopping.

Inte bara från idag för det mesta av det är inte ens fotat, men lite annat fint kanske.


Kramar Helena






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar