~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 6 juli 2011

Födelsedag i två dagar.

Ja jösses!
Det är tufft att fylla år!
Jag som brukar tycka att ingen kommer och grattar oss på våra födelsedagar fick lång näsa.
Jag fyllde alltså år igår.
Började dagen med att åka på möte på jobbet.
Väl hemma igen åt vi min önskemiddag som bestod att Buffalowings, vitlöksbröd och sallad.
Svärmor, svägerskan Diana och hennes barn åt med oss.
Av svägerskan och hennes goa barn fick jag ett kastanjeträd.
Coolt!
Hoppas jag kan få det att överleva.

Även min man hade fått till en present till mej.
Han imponerar stort!
En hushållsvåg fick jag och det har jag önskat mej.
Säljer en hel del kläderpå facebook och på tradera och då är det perfekt att ha en våg.

På eftermiddagen kom fina Titti och hennes små killar på besök.
Supermysigt!!

På kvällen kom goa tetantsgänget och firade mej.
Härliga tjejer som alltid är roliga att träffa!
Ett presentkort till en biokväll med de fick jag.

Idag har jag hunnit med en sväng till bästaste www.annacill.se för att hämta upp två fina tröjor som är från den nya kollektionen som just kommit. Ja från molo, såklart.;-)
Därefter hämtade jag upp min allra käraste farmor och åkte hem igen.
Där väntade en födelsedagsfika till tillsammans med min syster Mia och Julia.

Så nu har jag ätit marängtårta med jordgubbar och daimkulor så jag tror jag är mätt till nästa vecka någon gång.

Tack till alla i min fina familj och alla mina goa vänner för ett par superfina dagar!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar