~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 4 juli 2011

Ännu en ledig dag.

Jag känner mej så himla ledig nuförtiden.

Ändå jobbar jag ju som vanligt.

Men jag antar att det är för att barnen är lediga som jag blir ledig.

Inget skjutsande till aktiviteter, ingen läxläsning och inga andra måsten som ska ordnas.

Inga tider mer än jobbtiderna behöver hållas.


Det borde vara sommarlov jämt!

Nästan iaf.


Påminn mej om detta inlägget när jag om ett par veckor längtar efter rutiner och allt det andra igen.;-)


Idag bjuder jag er på en bild på sötaste Grim.

Han bor numera i hundgården eftersom Michaela inte tål honom.

Hon var ju sjuk mer eller mindre hela vintern och inte förrän i våras kom vi underfund med att det berodde på diverse allergier.

Grim får ju såklart komma ut ur hundgården ofta så att han inte blir helt isolerad och galen.

En riktig goding är vad han är!


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar