~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 17 juli 2011

Jobbhelg...

Jobbhelg är inte alltid fel.

Eller fel och fel.

Det är ju trist att inte vara hemma med familjen och jobbet är ju alltid jobb.

Men det är trevligt att göra roliga saker på jobbet, menade jag egentligen.

Igårkväll tittade vi på bronsmatchen i fotboll.

Spännande värre!

Idag har vi gjort en utflykt till McDonalds.

Kul när det händer lite för då går tiden fortare.


Fortare så jag får komma hem till de galna ungarna vi har.

När jag kom hem väntades det på utlovat söndagsgodis.

Vi flyttade godiset till idag istället så jag fick vara med.;-)


Välklädda var de små också.

Och fotade.

Har jag miljöskadade barn?

Kan jag väl inte tro.

Småttarna har valt kläderna själva.

De har bra smak!

Musikintresset verkar gå i arv till alla barnen här.

Michaela vet att jag gärna fotar barnen när de är klädda för dagen och tog den uppgiften på sej när jag inte var här.


De duktiga barnen har varit ensamma hemma i nästan ett dygn då vi har jobbat.

De fixar det utan problem med småttar, mat och allt.


Guldstjärna till de alla idag.


Kramar Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar