~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 10 juli 2011

Söndag på riktigt.

Söndag hela dagen lång!
Vi har såsat omkring här och mest gjort inget idag.
Tvättat lite och diskat lite som vanligt.
Tog oss en runda i skogen hela familjen också.
Vi skulle se om vi hittade några fler kantareller, men den rundan vi hittade idag gav inget sådant.
Men det var roligt att se sej om på andra ställen än där vi brukar gå.
Småttarna tyckte det var ett stort äventyr.
Ja det var lite spännande.
Vi följde liksom ingen skogsväg eller så utan vi bara gick rakt ut i skogen.
Kameran fick dock inte följa med idag eftersom det är lite knöligare att traska i skogen utan stigar.
Behöver hålla i en hand eller två då ju.

Ikväll har jag bakat kanelbullar.
Smarrigt!!
Så nu blir det soffläge med en liten bulle och kanske lite film.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar