~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 26 juli 2011

Skånes djurpark

Idag har det varit en toppendag!
Fint väder!
Ja finare än på länge iaf.
Lagom varmt och tom lite sol.

Den här fina dagen har vi tillbringat på Skånes djurpark.
Så himla mysigt!
Hela familjen, kusin Julia och min pappa med sambo.
Alla har varit på gott humör ach jag tror att alla är lika nöjda med dagen.

Många fina djur har vi sett och mycket lek har det blivit.
Och så grillad korv med allt som hör till.

Som sagt en toppendag att minnas när det bli r mörkt och kallt.

Kramar Helena

1 kommentar: