~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 23 juli 2011

Skänker en tanke till Norge.

Fy vad det kan hända hemska saker i den här världen.
Att kanske en endaste människa kan skada så många.
Inte nog med att han skadat en massa, massa männinskor.
Alla dessa har ju sen anhöriga och människor omkring sej i sina liv som också berörs.
Nästan alla i hela landet berörs personligen av sådant här ju.

Måtte inte den där mannen ha några nära anhöriga i livet som ska leva med detta...

Jag är glad mitt i allt detta att de norrmän jag personligen bryr mej om inte är i Norge just nu. Eller iaf inte i den delen av Norge.

En del av de kommer faktiskt hit imorgon.
Det blir bra!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar