~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 24 juli 2011

En vanlig söndag med en känsla av overklighet.

Ja jag kan inte låta bli att bli berörd av det som hänt i Norge.


Det är ofattbart och fullständigt vidrigt.


Man blir påminnd så fort man tittar på nyheterna eller är ute på nätet.


Visst känns det helt overkligt?


Det tycker jag iaf.


Och så ser man de där bilderna och texterna och inser att det faktiskt är sant.




Så idag är jag extra glad för min fina familj och hoppas ingen av oss någonsin behöver uppleva något liknande.




Norgebesök fick vi idag, minsann.


Min pappa och Mari kom hit en sväng nu på deras semester.


Vi ses inte ofta men minst en gång om året blir det iaf.


Mysigt!




Ta hand om er alla!


Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar