~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 19 juli 2011

Skogsrunda med familjen

Den här fina dahlian har jag fått av min farmor.

Hon är den snällaste farmorn i hela världen!

Ja inte bara för att jag har fått en fin blomma, alltså.

Hon är det på alla sätt som finns.

Vad kan vara bättre än en skogsrunda med familjen efter en dag på jobbet?

Inte mycket.

Här hittade gänget kantareller.

Busfröet

Filosofen

Lite kantareller hittade vi.
Inga hallon som det egentligen var vi skulle ha.
Några blåbär smaskade vi i oss i alla fall.



I skogen kan man visst göra alla möjliga fynd.
En rostig spann tex.:-)

Hoppas på lika soligt och fint väder i några dagar till.

Kramar Helena









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar