~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 11 juli 2011

Tjenixen i bloggen!

Vad ska det bli av den här donnan?



Inte ens sex år gammal...



Jag gick ut med kameran i handen och hon poserar och frågar om jag tänker "korta".



Korta är ett annat namn för att ta kort eller fota.



Det var Emilio som uttryckte sej så när han var lite mindre.



Ett riktigt bra ord, tycker jag.



Ja ja det blir nog folk av henne med tids nog.;-)






Idag har vi haft supermysigt lekbesök från Ljungby.



Barnen lekte och mammorna babblade.



Som vanligt.:-)






Kramar Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar