~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 7 juli 2011

En borttappad vänskap som hittade tillbaka.

Facebook är bra till många saker.

Man kan hitta folk som man inte sett på länge.

Man kan skriva små statusrader om vad man hittar på.

Man kan även tjyvläsa alla andras statsar och ha bra koll på folk.

Man kan också chatta några ord lite snabbt.


Det sistnämnda gjordes igårkväll.

"Ska vi göra nåt imorgon?"

Precis så enkelt var det att få oss att ses igen.

En himla tid är det sen vi sågs och ändå bor vi så nära.

I samma by och tom i samma del av byn.

Ändå är det så svårt att få ändan ur vagnen och ses.


Tidigare träffades vi ofta, ofta.

Sen rann det ut i sanden av någon anledning.

Det kändes riktigt, riktigt bra att träffas igen.


Tack för idag Karin!

Värst vad klockan gick fort idag!

Det här gör vi om snart!

Om vi så ska schemalägga våra träffar.;-)


Katten ovan är Karins lilla kattunge som jag faktiskt glömde fråga om namnet på.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar