~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 22 juni 2011

Annacill

Där har jag tillbringat en del av dagen.


En mysig butik på Tågaborg i Helsingborg.


Fina kläder finns det att shoppa där.


Just nu är det rea med och det är ju alltid trevligt.


Detta fina fick jag med mej hem idag.




Molosar till Anjelin.


En fin klänning från tumble´n´dry och en tröja till Emilio från hummel.





Vill ni handla lika fina kläder som dessa eller något annat fint och inte är i Helsingborg?



Kika in i webshoppen istället.



http://www.annacill.se/





Väl hemma var det väldans lugnt.



Ronnie drog iväg på fotboll och kvar var Alicia, Emilio och jag.



Imorgon kommer fröken duracell hem och jag har saknat henne massor.





Kramar Helena





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar