~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 2 juni 2011

Ledighetskommitén dokumenterar

Små nöjda stollar som hoppat på studsmattan största delen av dagen.


De har också hunnit leka lite med kompisarna Elizia och Elviz.


Innan dess tog de en lång middagslur som vi alla njöt av.;-)




Alicia njuter också av att vara ledig.

Eftersom dagen var så lugn så roade jag mej med att fota lite i trädgården.
Det är roligt att experimentera med kameran och få bilderna så fina som möjligt.
Att sen ladda in de i datorn och greja lite till är bonus.


Vem kan låta bli att blåsa på en maskrosboll?



Den här fina blomman hittade jag ibland nässlorna.

Kanske borde rensa lite bättre?




Helt underbar färg och form.




Lyckades fånga både blomman och flugan.


Ganska kul.







Härligt med ledighet för alla i familjen.




Nu laddar vi för morgondagen och Örkelljungadagarna.




Kramar Helena















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar