~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 11 juni 2011

En härligt ledig lördag.

Ingen skulle någonstans idag.

Inte en enda tid att passa.

Helt underbart!

Sol på himlen och inget regn.

Kan det bli så mycket bättre?


Det är inte så varmt här just nu.

Kring 20 grader eller strax under, men det är ganska behagligt.

Poolen är fylld med vatten och barnen tog ett premiärdopp idag.

Eller, ja, Alicia hoppade i med kläderna på och då var det ju tvunget att småttarna också skulle prova.

Fast de fick minsann ta av sej kläderna och ta på badkläder.:-)



Lite gräs har klippts idag.

Vi har grillat god kyckling.

Alla har njutit av ledigheten på sitt sätt.


Jag som vanligt med kameran i högsta hugg, tidvis.

Annars i solstolen njutandes av solens värme.


Den här bilden blev ganska bra.

Coolt när bakgrunden blir suddig, tycker jag.


Den här söta hunden fotade jag igår kväll.

Har glömt vad den heter men det är iaf min goa arbetskamrat, Violas, hund.



Kramar Helena







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar