~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 26 juni 2011

En kväll på tu man hand

Ikväll är det tvåmanskväll här.
Fast det är inte jag och Ronnie som har egentid utan jag och Michaela.
Mysigt det med.
Emilio är också hemma men han somnade tidigt och är ur vägen.;-)


För att ta dagen från början så inleddes den med lekfika för mej och småttarna hos Caroline, Wilma och Wiggo.
Emilia, Elizia och Elviz var också där.
En supermysig förmiddag!

Senare gav sej folket iväg hemifrån.
Anjelin till farmor, Ronnie och Alicia till stugan i Småland.
Nu är det äntligen dax för Nikita att bli hämtad.
Ja hon tycker väl inte det, men det gör JAG.

Här delades en pizza till kvällsmat och nu väntar godaste chokladmoussen med jordgubbar på.
Synd att det inte är något bra på tvn ikväll.
Men vi klarar oss nog ändå.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar