~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 16 juni 2011

Då testar vi igen.

När jag skulle blogga igår så hängde allt bara upp sej och till sist gav jag upp.

Hade egentligen inte så mycket att blogga om för just nu njuter vi av sommarlov och håller bara till här hemma och har det bra.

Nikita är på semester i sommarstugan med mina föräldrar och kusin Julia.

Hon har det toppenbra men fy vad jag saknar henne!

Kan kanske tänkas att man inte saknar en unge i en skara på fem, men det gör man.


Men det viktigaste är att hon har det bra och har roligt och det har hon.

Får ständig rapport via sms.:-)


Vi har sådär lagom fint väder nu om dagarna.

Soligt och uppehåll men inte så tokvarmt så att man inte orkar vara ute.


Framåt kvällen igår tog jag och barnen oss en liten runda i skogen.

Ovanligt va?

Kameran fick som vanligt följa med.


Blir ni trötta på mina bilder?
Då får ni blunda.;-)




















Kramar Helena














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar