~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 13 juni 2011

Sommarlov på riktigt.

Ja idag är det sommarlov på riktigt.

Innan var det ju bara helg.

Barnen i det här hemmet har ju verkligen sommarlov hela lovet också.

Inget fritids eller annat.

Inga tider att passa för det mesta.

Bara ledigt.


Dagen har ägnats åt bad i poolen, kasta in brännet som legat på gården alldeles för länge och grillat goda hamburgare som åts ute.










När allt brännet var inne var klockan nästan 21.30 och Ronnie fick snällt köra Michaela, Alicia och Jimmy till sjön för att bada.

Något ska man väl ha när man jobbat hårt?

Jag har också jobbat hårt idag, men min belöning var att slippa badet.;-)


Så imorgon kommer jag väl inte kunna röra mej alls av all träningsverk, men det tar vi då.


Kramar Helena









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar