~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 21 juni 2011

Hur störd är man...

...om man, i midsommarveckan, provar vinteroveraller på sitt barn?


Man ska vara ute i tid har jag lärt mej.

Och uppenbarligen ska vi köpa minst en ny overall till nästa vinter.

:-)


Emilio växer snabbare än vad tjejerna gjort och jag hänger inte riktigt med.


Fast jag gillar ju att shoppa så det gör inget.:-)


Kramar Helena


Förresten så var vi på fotboll med Alicia innan och de vann med 5-2 mot serieledarna Grevie.


Kram Igen;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar