~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 27 juni 2011

Sommarvärme! Äntligen!

Idag har det varit varmt och skönt.

Härligt!

Hoppas det nu kan hålla i sej ett tag.


Dagen inleddes med ett besök på BVC för Anjelin och Emilio.

Anjelin skulle vaccineras.

Hon är superrädd för sprutor, men det gick ok ändå.

Många tårar, men sticket blev gjort.

Emilio skulle göra fyraårskontrollen.

Han fick godkänt på alla punkter.

Han ville inte rita någon huvudfoting, men han vill aldrig rita annars heller så det förvånade mej inte.

Enligt BVC-sköterskan är det ok ändå.

Och det vet jag ju.

Inget av våra barn, mer än Alicia, har varit det minsta intresserad av sådant i den åldern.


Längd och vikt på de båda fixades också.

Nu har lillebror vuxit om lilla storasyster.


Emilio: 101.5 cm och 18.1 kg

Anjelin: 101 cm och 16.2 kg


Efter BVC-besöket åkte Anjelin till farmor igen.


Emilio, Michaela och jag drog till Bälingebadet och njöt av värmen.








Det lilla busfröet var helt slut av värmen och somnade kl 18.


Så här är kvällen lugn för oss andra.:-)


Kramar Helena






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar