~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 19 juni 2011

Jobbhelg.

Kiade in här och insåg genast att jag glömt blogga både i fredags och igår.

Hur gick det till?

Förmodligen hade jag väl annat i huvudet då.:-)

Och så har jag jobbat ett dygn.

Det kan ju också ha med saken att göra.

Det har inte hänt så mycket här att berätta om heller.


Bjuder er på lite bilder från ännu en skogspromenad istället.




Och så kommer det en slängpuss från Emilio med.

Först pussar han i handen och sen blåser han iväg pussen till er.:-)



Idag traskar Anjelin och Emilio på sin mammas nerver och frestar tålamodet rejält.

De var uppe tills klockan var över 22 igårkväll och vaknade 6.15 idag.

Så de är så där lagom fjolliga och retliga med varandra hela tiden.


Någon som vill köpa de billigt?;-)


Kramar Helena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar