~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 21 juni 2011

Storhandlat.

Den 20nde varje månad året runt drar jag till stora affären och handlar mat och annat grejs som behövs i den här stora familjen.

Det går åt en del på en månad.

Ja allt går ju inte att handla så att det räcker i en hel månad men en del.

Sådant som torrvaror och hygienartiklar tex.


Igår var det då dags, som vanligt.

Jag, Alicia och Emilio drog iväg för att fylla den lilla bilen.


I vanliga fall brukar inte Emilio få följa med för det är jobbigt nog att handla ändå men denna gången bestämde vi oss för att testa.

Han var jätteduktig!


När vi väl kommit hem igen och alla varor var uppackade hittade vi den här varan.

:-)

Mycket annat än detta hände inte igår.

Vi slappar mest och njuter av barnens ledighet.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar